موسسه مهاجرتی نیکان

گروه مشاوره نیکان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مهاجرت کانادا، مفتخر است

موسسه مهاجرتی نیکان

گروه مشاوره نیکان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مهاجرت کانادا، مفتخر است

گروه مشاوره نیکان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مهاجرت کانادا، مفتخر است خدمات مشاوره تخصصی را به متقاضیان عزیز ارایه دهد.کلیه مشاوران مجموعه دارای مجوز رسمی مهاجرت از سازمان مهاجرت کانادا هستند.

کمک هزینه های تحصیلی فوق لیسانس و دکترا در کانادا

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ق.ظ

بسیاری از متقاضیان تحصیل در کانادا در جستجوی فاند و بورسیه تحصیلی، برای پوشش دادن هزینه های تحصیل خود هستند. اما واقعیت این کمک ها و بورسیه ها چه می باشد؟

فاند های تحصیلی در بیشتر مواقع  به دانشجویانی که تحصیلات تکمیلی دارند یعنی کارشناسی ارشد و دکترا داده می شود. این فاندها دو نوع می باشد: 

research assistant یا دستیار تحقیقاتی 

teacher assistant  یا دستیار تدریس

اگر به دنبال ادامه تحصیل در مقاطع تکمیلی فوق لیسانس و دکترا هستید باید در ابتدا بتوانید استاد راهنمای خود را پیدا کنید. قانع کردن استاد راهنما، برای قبول کردن شما برای تحصیلات تکمیلی کار ساده ای نیست و شما باید رزومه و کاورلتر مناسب داشته باشید. چون تعداد بی شماری دانشجو از سراسر دنیا برای اساتید رزومه می فرستند و اساتید بهترین ها را از همه نظر انتخاب می کنند. 

در صورت تمایل برای مشاوره،نگارش رزومه و کاورلتر حرفه ای و مورد پذیرش در دانشگاههای کانادا می توانید با موسسه مهاجرت به کانادا نیکان تماس بگیرید. 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی