موسسه مهاجرتی نیکان

گروه مشاوره نیکان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مهاجرت کانادا، مفتخر است

موسسه مهاجرتی نیکان

گروه مشاوره نیکان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مهاجرت کانادا، مفتخر است

گروه مشاوره نیکان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مهاجرت کانادا، مفتخر است خدمات مشاوره تخصصی را به متقاضیان عزیز ارایه دهد.کلیه مشاوران مجموعه دارای مجوز رسمی مهاجرت از سازمان مهاجرت کانادا هستند.

آزمون آیلتس، اولین قدم برای مهاجرت به کانادا

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ق.ظ

آیلتس که مخفف International English Language Testing System می باشد. یک آزمون بین المللی برای تعیین کردن سطح دانش زبان انگلیسی می باشد. بیش از 1200 مرکز در جهان، برگزار کننده این آزمون هستند و سالانه بیشتر از 3 میلیون نفر در دنیا این آزمون را می دهند. در این آزمون چهار مهارت شنیداری، نوشتن، خواندن و صحبت کردن ارزیابی می شود.

آزمون زبان آیلتس دو نوع می باشد» یکی جنرال و دیگری آکادمیک است که شما بستگی به هدفتان به یکی از آنها نیاز خواهید داست. نمره آیلتس از 0 تا 9 امتیاز دهی می شود.

اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید، از طریق اکسپرس انتری را دارید، حتما باید آزمون آیلتس جنرال بدهید. حداقل نمره لازم برای اکسپرس انتری نمره کل 7 می باشد و طبیعی است که هر چقدر نمره آیلتس شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری را در اکسپرس انتری به دست خواهید آورد. 


مهاجرت به کانادا نیکان                           

                                                        


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی