موسسه مهاجرتی نیکان

گروه مشاوره نیکان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مهاجرت کانادا، مفتخر است

موسسه مهاجرتی نیکان

گروه مشاوره نیکان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مهاجرت کانادا، مفتخر است

گروه مشاوره نیکان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه مهاجرت کانادا، مفتخر است خدمات مشاوره تخصصی را به متقاضیان عزیز ارایه دهد.کلیه مشاوران مجموعه دارای مجوز رسمی مهاجرت از سازمان مهاجرت کانادا هستند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای مهاجرت به کانادا مسیر ادامه تحصیل را در مقطع فوق لیسانس یا دکتری انتخاب می کنند. سوالات زیادی در مورد اینکه بهتر است فوق لیسانس بخوانیم یا دکتری ؟ 

اگر هدف شما این است که هرچه سریعتر  اقامت کانادا را دریافت کنید و وارد بازار کار شوید و زمان برایتان بسیار مهم است استفاده از مسیر ادامه تحصیل فوق لیسانس مناسب تر است.   

مزیت این روش در این است که شما بعد از اتمام دو ساله دوره تحصیلی خود، می توانید وارد بازار کار شوید و برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید . 

ایرادی که این روش دارد این است که بعضی از دوره های فوق لیسانس شامل  کمک هزینه تحصیلی و فاند نمی شود و شما باید هزینه تحصیل خود را بپردازید. 

اگر واقعا برای تحقیق و پژوهش در دوره دکتری علاقه و انگیزه دارید و همچنین صبر و حوصله کافی دارید و می توانید، چهار یا پنج سال دیگر در دانشگاههای سخت گیر کانادا درس بخوانید بهتر است از روش مهاجرت دوره دکتری اقدام کنید. طبیعی است استفاده از این روش، گرفتن اقامت و وارد شدن به بازار کار را برای شما به تاخیر خواهد انداخت.
عیب این مسیر جدا از دوره زمانی طولانی، وجود فرصت های شغلی بسیار اندک برای فارغ االتحصیلان دکتری است. ممکن است به آسانی و سرعت نتوانید شغل مورد نظر خود را بعد از تمام شدن دکترا پیدا کنید.
اگر برای انتخاب رشته تحصیلی خود در کانادا ابهام دارید با مشاوران تحصیلی و شغلی مهاجرت به کانادا نیکان حتما تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی